Wat gaat het weer fijn met news.planet.nl
Arno
2004-08-22 11:06:57 UTC
Ik werk met outlook-express + ADSL en krijg nu helemaal geen berichten meer
binnen.
Het ging al zo traag als dikke ****** de laatste maanden.
Hebben er meer hier last van ?
smith981
Ja ik ook , gaat langzaam.
Jopie
OOk langzaam,en van de week van drie dvd,s niks compleet kunnen krijgen.
Pascal
2004-08-22 13:16:40 UTC
Post by Jopie
OOk langzaam,en van de week van drie dvd,s niks compleet kunnen krijgen.
Dat is meestal zo op news.planet.nl die voert nl geen binaries groepen
Groet,
Pascal
Jopie
Ja sorry ik bedoelde dus nova
Thin White Duke
2004-08-22 14:50:46 UTC
Post by Jopie
Post by Pascal
Post by Jopie
[...]
Mmmm....daar is (hier) niets mis mee.
Maar dat was de vraag van de op ook niet! Die wilde weten of bij
anderen news.planet slecht liep. Nope dus, ook die loopt hier zoals
normaal.
Erwin
2004-08-22 18:52:49 UTC
Post by Thin White Duke
Post by Jopie
Post by Pascal
Post by Jopie
[...]
Nou, bij mij gaat news.planet.nl al dagen erg langzaam. Ik dacht dat het aan
mij lag, maar ik ben dus niet de enige. Maar niet iedereen heeft problemen
zie ik. Vreemd.........................
Marinus
2004-08-22 20:19:59 UTC
Post by Erwin
Nou, bij mij gaat news.planet.nl al dagen erg langzaam. Ik dacht dat het aan
mij lag, maar ik ben dus niet de enige. Maar niet iedereen heeft problemen
zie ik. Vreemd.........................
Ook hier al 2 dagen bagger ook op nova 2286

Gr Marinus
Marinus
2004-08-25 06:21:58 UTC
Het is wisselend, loopt nu weer lekker. Kan ook met het tijdstip van de
dag
t maken hebben.
Zo gauw er een beetje volk op de lijn zit gaat het fout.

Gr Marinus
ronaldD
2004-08-29 10:07:55 UTC
Post by Marinus
Het is wisselend, loopt nu weer lekker. Kan ook met het tijdstip van de
dag
t maken hebben.
Zo gauw er een beetje volk op de lijn zit gaat het fout.
S'nachts om twee uur, wanneer de meesten toch wel op bed liggen, gaat het
net zo langzaam!
Gr Marinus
Marinus
2004-08-29 13:39:22 UTC
Post by ronaldD
Post by Marinus
Zo gauw er een beetje volk op de lijn zit gaat het fout.
S'nachts om twee uur, wanneer de meesten toch wel op bed liggen, gaat het
net zo langzaam!
Post by Marinus
Gr Marinus
Jij denkt dat je de enigste bent die het s'nachts om 2 gaat proberen :-)))
Ik ben meestal vroeg op 7 uur en dan gaat het perfect na 9 uur zakt het weer
langzaam af .

Gr Marinus
"GHV" @
2004-08-31 16:59:37 UTC
Post by Marinus
Post by Marinus
[...]
Ik heb mijn beklag gedaan bij Planet, en kwamen midden in de zomer met de
opmerking dat het ligt aan het feit dat er veel mensen op het net zitten.
Ik heb daarop geantwoord dat dit een vreemde opmerking is, omdat het ook in
de winter zeer snel werkte. Nu in de zomer met veel mensen op vakantie,
ineens niet meer?? Mijn probleem moest ik toen voorleggen aan technische
mensen(!!??). Dit heb ik gedaan, maar kreeg geen reactie. 2 dagen later
werkte alles weer normaal voor mijn doen.

Gerben