kpn
Piet
2009-01-23 13:49:09 UTC
weet je wat het is? Het kapitaal lijkt altijd wel te winnen.Of het tet
nu linksom gaat of rechtsom, KPN doet net als de overheid en waait met
de winden mee. Nu waait er een stevige zuidooster. Vanuit het verleden
weten we dat het dan oppassen geblazen is. Dat heb ik en met mij
menigeen, aan den lijve ondervonden.
Klopt, als kleine bedrijven zich aan de zelfde daden schuldig zouden
maken, waren ze allang failliet..KPN staat niet voor niets boven aan de
lijst van ellende -bedrijven..
Ik heb weinig problemen met KPN. En als er al een probleem is, wordt dat
over het algemeen naar tevredenheid opgelost.

Piet.
a verkerk
2009-01-24 16:35:28 UTC
23-01 had ik problemen met de pc geen internet en bij de andere pc wel
internet ze denken dat ik zeer vlug kan met de pc de dingen die hun opnoemen
die moet ik nog allemaal gaan zoeken dus ik was zeer kwaad op ze bij de
eerst persoon die moeilijk deed had ik de verbinding weg gedrukt en later
weer gebelt bij de 2 persoon was en kon je dingen niet uit leggen zo dom van
ze dat ze alleen in de callcenter zitten blijkbaar komen ze niet eens van de
stoel af
Piet.
Nico Bartels
2009-01-24 17:39:10 UTC
On Sat, 24 Jan 2009 17:35:28 +0100, in nl.media.tv "a verkerk"
Post by a verkerk
[...]
Ik zie je probleem al. Je leestekens zijn stuk en je kwoot aan de
verkeerde kant.

Nico
--
Disclaimer: the above is the author's personal opinion and is not
the opinion or policy of his employer or of the little green men
that have been following him all day.
MisterT
2009-01-24 19:46:52 UTC
Volgens mij zit de shift toets ook af en toe vast, tijd voor een nieuw toetsenbord.
Martin Borsje
2009-01-25 21:15:15 UTC
Post by Piet
[...]
Als je met de helpdesk net zo praat als je hier schrijft, kan ik me
voorstellen dat je niet geholpen wordt. Ze begrijpen je gewoonweg niet!
a verkerk
Badmuts
2009-02-22 10:33:57 UTC
Post by a verkerk
wat de onderste 2 regels opslaan dat zou ik niet weten
wie heeft dit getypt
Nou, Martin Borsje dus.

Is er nog meer dat je niet begrijpt?

Bm