HELP! ik ga verhuizen
sorzzy
2004-08-09 10:15:33 UTC
iemand enig idee hoe ik het aan moet pakken.
Om e zorgen dat planet en kpn netjes mijn adsl mee verhuizen..
Bedankt alvast , SorzZy
Thin White Duke
2004-08-09 11:33:46 UTC
Post by sorzzy
iemand enig idee hoe ik het aan moet pakken.
Om e zorgen dat planet en kpn netjes mijn adsl mee verhuizen..
Bedankt alvast , SorzZy
Ben net verhuisd, en het enige dat ik gedaan heb, is de primafoon
binnenlopen, en daar de telefoon samen met adsl verhuizen. KPN heeft
Planet ingelicht. Tot en met 30 juni kon ik op het oude adres
internetten, en 2 juli was ik op het nieuwe adres weer online!
Stefan Koopmanschap (remove withoutspam to e-mail)
2004-08-13 06:21:35 UTC
Post by sorzzy
iemand enig idee hoe ik het aan moet pakken.
Om e zorgen dat planet en kpn netjes mijn adsl mee verhuizen..
Bedankt alvast , SorzZy
Je kan gewoon de TPG verhuisservice gebruiken om KPN op de hoogte te
stellen. KPN laat het weten aan planet. verhuizing is zo gepiept.
tenminste, bij ons wel. vrijdag afgesloten op het oude adres (want dat
doen ze niet in het weekend). Zaterdag verhuisd. Zondag de computer
aangesloten en BAM! Internet! :)
--
Stefan Koopmanschap
PHP/MySQL developer - websites, intranet and extranet systems and more...
***@stefankoopmanschap.com
Marinus
2004-08-13 15:24:50 UTC
Post by Stefan Koopmanschap (remove withoutspam to e-mail)
[...]
Kan nog veel gekker , vrijdag 08:00 telefoon er uit op het oude adres .
Om 11:00 de monteur op het nieuwe adres om een nieuwe isdn verbinding te
maken en om11:30 werkte alles weer ook het internet .
En ook gewoon via de verhuisservice .

Gr Marinus
Spike

Gr Marinus
Ruud
2004-08-19 17:50:54 UTC
Post by Marinus
[...]
Het kan jammer genoeg ook minder vlot verlopen.
Telefoon netjes op de afgesproken dag verhuisd.
Tot 11 uur op het oude adres en om half 12 op het nieuwe adres weer
aangesloten.
ADSL heeft echter een aantal telefoontjes,ergernissen en ruim 3 weken
geduurd.
Communicatie foutje tussen KPN en Planet...........
Op mijn vraag of ik wel gewoon mijn abonnement moest betalen voor de weken
zonder ADSL werd mij door zowel KPN als Planet verteld dat ze het wel zouden
verrekenen.
Alles wat ik tot nu toe ontvangen heb is een rekening met telefoontikken
omdat ik 3 weken heb moeten inbellen.

Iemand misschien ervaring hiermee?
Heeft het zin om weer te gaan bellen/mailen?

groeten Ruud