Zonnet
P. Barten
2004-12-10 06:50:16 UTC
Hallo,
Waar kan ik informatie vinden over Zonnet?
En dan bedoel ik info over de kwaliteit; storingen, traagheid enz.
Dus kortom: gebruikerservaringen.
(Misschien kunnen/willen Zonnetklanten ook hier hun ervaringen posten?
Alvast bedankt voor de info.
Paul.
Kees de Koster
2004-12-10 07:16:23 UTC
Post by P. Barten
[...]
Probeer nieuwsgroep nl.zonnet eens, oops die is er niet, dat zegt al wat.

GG
Kees
--
Visit me at http://www.xs4all.nl/~kostercd/
sillema sillema nika su
Linux Registered User #300181 | ICQ #179658498 -- # EOE
Teun Vink
2004-12-10 11:00:53 UTC
Post by Kees de Koster
Post by P. Barten
[...]
Ja, dat zegt vooral dat de admins de nl-hierarchie schoon houden...

Teun
WesseL
2004-12-10 08:31:37 UTC
Post by P. Barten
[...]
Hoi,

Wellicht kun je ook veel ervaringen van de diverse providers vinden op:

www.adslforum.nl

suc6,

MvG, WesseL
Rob van der Putten
2004-12-10 10:15:52 UTC
Moguh
Post by P. Barten
Waar kan ik informatie vinden over Zonnet?
En dan bedoel ik info over de kwaliteit; storingen, traagheid enz.
Dus kortom: gebruikerservaringen.
(Misschien kunnen/willen Zonnetklanten ook hier hun ervaringen posten?
Current Results for zonnet.nl lookup;
http://www.rfc-ignorant.org/tools/lookup.php?domain=zonnet.nl

Oa geblacklist wegens geen (functionele) abuse.
Sommige spamfilters zullen dus mail van Zonnet weigeren.

Vr.Gr,
Rob
| Stop horizon spam |
| http://www.adbusters.org/ |
J.T.
2004-12-10 11:49:21 UTC
Post by P. Barten
[...]
Met name de gebruikers die via Versatel internetten hebben s'avonds last
van snelheidsproblemen.Dat was gisteravond tenminste nog het geval.
Lees vooral ook het forum eens.
J.T.
Arnie Berkers
2004-12-10 20:45:50 UTC
Post by P. Barten
[...]
Ik heb nu 2 jaar KPN ADSL Lite via Zonnet. Alleen in de eerste helft van het
eerste jaar heb ik twee keer een wegvallende verbinding gehad van een paar
uur. Niewsgroepen werken prima.
De Email van Zonnet gebruik ik niet. Ik heb een paar GMX accounts.
Het enige probleem is het tarief. Als je geen dief van je eigen portemonnee
wil zijn ben je verplicht ieder jaar een nieuw abo te nemen vanwege de
kortingen.
Ik snap niet dat de ISP's zo trouwe klanten wegjagen. Afhankelijk van wat je
kiest zijn de kortingen 100 tot 200 euro per jaar.
--
Arnie Berkers

Magnificent Views with High Voltage
http://www.magnificentviews.tk
http://welcome.to/high-voltage

STAMPS: Austria and Hundertwasser
http://www.hundertwasser.tk
P. Barten
2004-12-11 07:30:31 UTC
Bedankt alvast voor de (zinnige) reacties!
Paul.

PS: Ik wist al dat er een forum was bij Zonnet, maar zoals bijna bij elk
forum van 'n provider wordt er alleen maar geklaagd, en kun je je geen
objectieve mening vormen...!
http://www.hundertwasser.tk
J.T.
2004-12-11 13:40:33 UTC
Post by P. Barten
[...]
Hoezo niet objectief?
Er zijn ook best positieve reacties te vinden op het forum,maar op dit
moment zijn er een hoop mensen,met name Versatel gebruikers die terecht
klagen omdat ze problemen hebben met hun verbinding.
J.T.
TOTORON
2004-12-11 21:24:39 UTC
Post by J.T.
Post by P. Barten
[...]
Hoi

Ik heb al twee jaar KPN ADSL-Lite via zonnet. Ik heb er absoluut geen klagen
over. Er is altijd verbinding, nieuws-server werkt goed en over de mail valt
ook niets te klagen.
Kortom een tevreden klant..

Groetjes Ron