adsl usb, turkij
Erik
2004-08-29 14:32:28 UTC
tja, ff geen Planet:
Ik probeer iemand te helpen in Ankara, met zn ADSL vebinding.
Nou heb ik er zelf wel een hier in Nederland, maar das een Ethernet
modem
Hij heeft een Zoom ADSL x4 USB modem of zoiets.

Nou heeft ie netjes de installatie CD gedraaid, maar kan nog niet WWW
surfen: www.yahoo.com bv. is niet bereikbaar voor IE.

Bij mezelf zet ik gewoon mn IP adres, mask, gateway en DNS servers
goed en huppekee.

Bij USB lijkt dat anders te gaan: je moet steeds weer je
gebruikersnaam en wachtwoord in tikken (hier doet mijn speedtouch dat
voor me)

en lijkt het net te gaan als bij een inbelverbinding.

Kan iemand hier wat licht op werpen ?

vrgr
Erik
hpcoutinho
2004-08-29 17:50:50 UTC
Website Zoom bezoeken, laatste drivers ophalen, wellicht manual in Pdf
formaat en het engels erbij en je bent er
Let wel, zoals bij ieder USB-apparaat het strekkertje eruit en pas insteken
als de driver dat aan geeft.
Verdre vind je een heleboel info over usb , enzo op: http://www.usbman.com
goodluck!
Hans