Ongelovelijk!
Jeroen
2004-08-15 13:19:19 UTC
Wat Planet Internet nu allemaal doet is niet te geloven!

Donderdagavond kom ik thuis, zet mijn PC aan, probeer online te komen met
ADSL, maar géén verbinding.

Na 3 dagen bellen ben ik erachter dat KPN een sloop heeft ontvangen van
Planet Internet op mijn telefoonaansluiting. Planet zegt dat ze niets hebben
gedaan en KPN blijft volhouden van wel.

Vanmorgen wordt ik gebeld, ik wordt weer aangesloten maar 20 augustus gaat
het signaal er definitief af. Nog steeds beweren ze beide aan het rechte
eind te zitten, en ik ben de dupe.

Iemand een idee wat ik nog kan doen?!
soetje
2004-08-15 15:42:46 UTC
Post by Jeroen
[...]
Ja je rekening betalen??

hihi,,
Jeroen
2004-08-15 17:37:40 UTC
Post by soetje
Ja je rekening betalen??
hihi,,
Nou, wat lachen we met z'n allen zeg. Als dat het probleem was had Planet
mijn account afgesloten en KPN niet de aansluiting, doos!
soetje
2004-08-15 18:12:35 UTC
oke''was flauw,,
bel maandag ff naar het storingsdienst en vraag of ze bij delay je kunnen
helpen als ze dat niet doen naar een
zaalmanager vragen

succes ermee!!
Jeroen
2004-08-15 20:33:48 UTC
Post by soetje
[...]
Joh, heb heel Amersfoort aan de lijn gehad en van KPN ook iedereen
langsgeweest, maandag of dinsdag belt de 2e lijn me terug, ik hoop dat zij
iets voor me kunnen doen :(
The Docter
iets voor me kunnen doen :(
Morpheus