Abonnementstype wijzigen.
ruud
2004-08-31 06:51:38 UTC
Omdat ik toch nooit iets download, wilde ik van comfort naar standaard gaan.
Nu zie ik dat die wijziging pas aan het einde van mijn contractperiode in
gaat (februari 2005).
Da's balen, kan dat niet sneller ?
--
Gr. Ruud
http://www.nl-netwerken.com
Boonie...
2004-08-31 07:08:15 UTC
Post by ruud
[...]
Ik wilde trager en ben al meer dan een half jaar aan het wachten. Nog een
paar maandjes dan is het eindelijk november.

Ongelofelijk. Dit is niet meer van deze tijd.

Boonie
ruud
2004-08-31 07:07:00 UTC
Post by Boonie...
Ik wilde trager en ben al meer dan een half jaar aan het wachten. Nog een
paar maandjes dan is het eindelijk november.
Ik wil ook trager ;-)
Post by Boonie...
Ongelofelijk. Dit is niet meer van deze tijd.
Idd, een nieuw abbootje heb je in "no time", maar als trouwe klant iets
veranderen kan pas na je contract periode.
--
Gr. Ruud
http://www.nl-netwerken.com
Teddy P
2004-09-02 13:05:52 UTC
Post by ruud
Nu zie ik dat die wijziging pas aan het einde van mijn contractperiode in
gaat (februari 2005).
Da's balen, kan dat niet sneller ?
Is inderdaad traag, maar ja niks aan te doen. Overigens bij XS4ALL
downgraden ze wel gewoon binnen een maand als je dat aanvraagt. Jammer
dus als je bij PLanet zit.
ruud
2004-09-02 13:12:03 UTC
Post by Teddy P
Is inderdaad traag, maar ja niks aan te doen. Overigens bij XS4ALL
downgraden ze wel gewoon binnen een maand als je dat aanvraagt. Jammer
dus als je bij PLanet zit.
Planet was toen mijn keuze en bevalt prima, alleen is dit rot geintje wel op
en top Planet.
Verschrikkelijk klant onvriendelijk, gelukkig staat er wel een perfecte
verbinding tegenover...
--
Gr. Ruud
http://www.nl-netwerken.com
Teddy P
2004-09-03 09:27:20 UTC
Post by ruud
[...]
Oh was toen ook een zeer goede keuze toen wij erbij kwamen. EN toen we
overgingen op ADSL met het Standard Abonnement ook altijd goed
geweest. Datalimiet is nooit actief geworden, snelheid alleen maar
hoger. Alleen jammer hoe het nu gaat idd. Maar heb gelukkig weinig
problemen met de verbinding.

ruud
2004-08-31 07:44:59 UTC
Post by ruud
Da's balen, kan dat niet sneller ?
Ja hoor, mits je maar upgrade :)
Tsja, dat dacht ik wel, maar ik wil downgraden.
Maargoed, ik wacht wel op februari 2005 :-(
--
Gr. Ruud
http://www.nl-netwerken.com
Pascal