Planet virus scanner vermelding
Ben Huisman
2004-09-02 20:44:58 UTC
Ik merk sinds een paar dagen dat de vermelding dat de mails op virussen worden gecontroleerd is opgeheven(Planet virus scanner) Hoe kan ik nou checken of deze virus scanner nog aan staat?
Ben Huisman
Pascal
2004-09-02 20:56:27 UTC
In article <ch8172$ce7$***@reader11.wxs.nl>, ***@planet.nl
says...
Post by Ben Huisman
Ik merk sinds een paar dagen dat de vermelding dat de mails op virussen worden gecontroleerd is opgeheven(Planet virus scanner) Hoe kan ik nou checken of deze virus scanner nog aan staat?
Virea worden volgens mij nu alleen nog maar in je virus folder geplaatst
(net zoals spam) en dus niet meer doorgestuurd. Te bekijken via webmail.
--
Groet,
Pascal
BurkBurk
2004-09-02 21:01:03 UTC
Post by Ben Huisman
Ik merk sinds een paar dagen dat de vermelding dat de mails op virussen
worden gecontroleerd is opgeheven(Planet virus scanner) Hoe kan ik nou
checken of deze virus scanner nog aan staat?

Had het zelfde op het werk. Heb ff een testvirus naar me zelf gestuurd en
die werd
tegen gehouden. http://www.testvirus.org/
Ben Huisman
Ben Huisman