Nova down???
"Olaf" @lycos.nl>
2004-09-08 19:47:02 UTC
Kan geen verbinding maken met de
Nova server...

Meer mensen last ervan of heb ik iets gemist??

thnx
bertje
unknown
2004-09-08 20:26:29 UTC
Post by "Olaf" @lycos.nl>
Kan geen verbinding maken met de
Nova server...
Hier ook niks...........
Post by "Olaf" @lycos.nl>
Meer mensen last ervan of heb ik iets gemist??
Dan heb ik ook iets gemist ;-))

jojo....
Shiva
bertje
Eejee
2004-09-08 20:46:33 UTC
Post by "Olaf" @lycos.nl>
Kan geen verbinding maken met de
Nova server...
Meer mensen last ervan of heb ik iets gemist??
's Middags zijn er via planet.nova werkzaamheden aangekondigd. Wellicht
heeft het daar mee te maken. Nu is hij inderdaad down.
--
Eejee
elektropost*at*planet*dot*nl
"Olaf" @lycos.nl>
2004-09-08 20:55:24 UTC
Post by Eejee
Post by "Olaf" @lycos.nl>
[...]
aaah....heb ik gemist....ben werken overdag:-((