SP2 trager?!
BASE®
2004-09-08 20:25:04 UTC
Gisteren Windows XP SP2 gedownload en geïnstalleerd. De PC werkte perfect,
vandaag echter is de PC wat trager als normaal, en de downloadsnelheid zakt
erg in, je ziet gewoon de k/bps van 200 naar 50 zakken...

... meer mensen hier problemen mee of lijkt het tijdelijk probleem en zou
het morgen beter kunnen zijn?!
Marinus
2004-09-08 20:28:40 UTC
Post by BASE®
[...]
Snelheid is hier wel het zelfde , heb wel het idee dat programma,s wat
trager
opstarten.

Gr Marinus
Eejee
2004-09-08 20:47:38 UTC
Post by BASE®
[...]
Net geïnstalleerd en tot mijn verbazing is m'n pc een stuk vlotter...
--
Eejee
elektropost*at*planet*dot*nl
BASE®
2004-09-09 09:36:14 UTC
Post by Eejee
Net geïnstalleerd en tot mijn verbazing is m'n pc een stuk vlotter...
Inderdaad, er zijn applicaties sneller. Een tip voor velen, in de C:\Windows
directory staat i386, aanraden om dat te verwijderen, het was op mijn PC
maar liefst 2 GB waard!
Thin White Duke
2004-09-09 10:21:08 UTC
Post by BASE®
Post by Eejee
[...]
Tja, en als je dus nieuwe hardware installeert, heb je weer de cd
nodig. Ook als er veranderingen in je dll's optreden, en meer van dat
soort dingen. Die dir staat daar voor je gemak, en wat is tegenwoordig
nog 2 gig...
Boonie...
2004-09-09 15:38:08 UTC
[...]
Ik dank U. Ben ik even blij dat jij weet waar dat voor dient. Ik had bijna
wat ruimte vrij gemaakt maar zie daar nu vanaf.

Boonie
">john
2004-09-09 17:34:59 UTC
Post by Thin White Duke
Post by BASE®
Post by Eejee
[...]
Bij mij staat in die directory slechts 100 Mb (en op mijn windows cd maar
700Mb) dus wat die 2 Gb inhouden weet ik niet.
Thin White Duke
2004-09-09 18:53:59 UTC
Post by ">john
Post by Thin White Duke
Post by BASE®
Post by Eejee
[...]
Op je cd staat alles ingepakt, en afhankelijk van je hardware config,
worden deze bestanden uitgepaktin die dir.
Mirko Masset
2005-01-16 21:15:24 UTC
Post by BASE®
[...]
Ik heb dat probleem niet, misschien sp2 verkeert ingesteld ?