kan dit?
hpcoutinho
2004-08-29 09:20:52 UTC
Hallo, ik bezit op het moment nog een Alcatel Speetouch usb, nu heb ik een
kennis met zo'n Thomson kever van KPN
Kan ik mijn oude speedtouch, nu aan de splitter van m'n kennis hangen, dit
hoofdzakelijk omdat de vrebinding om te janken is.
Iemand enig idee of suggestie of dit kan en waar ik op dien te letten?
hans
Thin White Duke
2004-08-29 12:16:20 UTC
Post by hpcoutinho
[...]
Ja hoor, dat kan. Niet tegelijk natuurlijk, maar het zal jouw lijn echt
een rotzorg zijn welk modem je er aan hangt. Hier heb ik een Draytek
Vigor 2500 staan, maar omdat dat ding op de een of andere manier
weigert een vpn op te bouwen met de server op de zaak bij m'n vrouw
(Checkpoint software), gaat de kabel er uit en wordt er een usb modem
aangesloten als zij moet syncen met de zaak. Daarna weer terugzetten,
en het werkt allemaal weer.