Installatie Windows XP Probleem!
BASE®
2004-09-28 20:31:19 UTC
Ik heb een Compaq Workstation van iemand gekregen. Nu probeer ik Windows XP
erop te plaatsen, maar bij de installatie geeft het aan:

"Er is géén vasteschijfstation gevonden"...

De installatie van Windows XP wordt dan afgebroken. Ik heb iets gehoord over
drivers op een diskette en F6, maar drukken op F6 heeft géén zin en drivers
kan ik nergens vinden.

Heeft er iemand een nuttige tip? Owhjah, de HD is een Seagate ST336607WS (of
iets in die richting)... alvast bedankt!
Wouter
2004-09-28 20:37:01 UTC
Post by BASE®
[...]
Kan het nog vager?
De HP/Compaq website biedt over het algemeen goede
ondersteuning.
De PC heeft een servicenummer, dat kun je intypen op de HP
website en je vind zo de nodige info en drivers.
http://h18000.www1.hp.com/support/files/
Sknoersky
2004-09-30 19:57:41 UTC
Post by BASE®
[...]
Verkeerde nieuwsgroep!
Probeer het eens bij: microsoft.public.nl.windowsxp.home
succes
G.J.Knol