Webmail: geen verbetering
CeeBee
2004-09-01 17:38:29 UTC
(wie zoals ik veel van die rommel krijgt loop het risico
dat het quotum op raakt).
Begin nou eens met de goede gewoonte om niet met je e-mailadres te koop
te lopen via Usenet.
Wie dat nu nog steeds op Usenet doet, _zal_ niet alleen binnen de korste
keren volgestouwd worden met spam, maar _weet_ dat ook heel goed.

Usenet is er om in het openbaar met elkaar te corresponderen, e-mails
zijn er voor privé-conversaties.
Neem nepadres, of, als je toch een echt adres wil, een paar andere
gratis e-mailaccounts - van yahoo! bijvoorbeeld - en gebruik die als je
je over Usenet (en het web) struint, en jezelf aanmeldt. Lopen die e-
mail-accounts vol, dan laat je ze voor wat ze zijn.
--
CeeBee

Archer: "Houdini could get out of this."
T'Pol: "Perhaps you should invite him on your next mission."

Picard: "Mr. Worf, do you know Gilbert and Sullivan?"
Worf: "No sir, I have not had a chance to meet all the new crew members
since I have been back."
Fruns Dimerik
Tja, wijsneus, en jij dacht dat dit mijn echte adres was?
CeeBee
2004-09-02 23:23:51 UTC
Post by Fruns Dimerik
Tja, wijsneus, en jij dacht dat dit mijn echte adres was?
De mailbox van mij loopt in ieder geval _niet_ vol met spam, dus het
ziet er naar uit dat deze wijsneus hier zijn zaakjes wat beter heeft
geregeld dan jij.

Dag slimmerik. Veel succes.