Probleem ADSL!!!
BASE
2004-08-13 15:04:46 UTC
Donderdagmiddag niets aan de hand. Ik kom 's avonds thuis, brandt het
rechterlampje van mijn SpeedTouch USB modem (het ADSL-ledje dus) groen, af
en toe rood erdoor heen.

Planet zegt dat het aan de apparatuur ligt, KPN ook, maar als ik het modem
ergens anders op een ander adres aansluit werkt het modem juist! Volgens
meting KPN 'storing toestel binnegeleiding'.

Heeft er iemand een idee wat dit kan zijn. Drivers geupdated. Zonder
splitter ook geen ADSL-signaal en de kabel is goed, want inbellen analoog
met dezelfde kabel kan ik gewoon!!!

Zou het de ADSL-splitter kunnen zijn?

Gr, Niels
ManDrake
Ik had vandaag ook rode groene lampjes... blijkbaar storing.
planet