Planet binnen 3 weken aanvragen, kan dat?
Dr Snuggles
2004-09-01 11:04:49 UTC
Hoi,

Ik zit met een dilemma:
- M'n kabel proefabonnement nu opzeggen, zodat deze 20 september afloopt
en zo snel mogelijk adsl aanvragen.
- Kabel pas in november opzeggen en ruim van te voren adsl aanvragen.

Stel dat ik nu Planet Internet nu aanvraag, hoe groot is dan de kans dat
ik 20 september adsl heb? Alvast bedankt!

Groeten,

Dr Snuggles
Arno
Dr Snuggles
Dada
2004-09-03 21:49:56 UTC
Toen ik planet ADSL had aangevraag had ik het hele zaakje na anderhalve week
binnen!
Geen probleem dus, Maar garantie tot de deur he... Ik weet niet hoe snel ze
tegenwoordig zijn.

Groet,
Dada
Hoi,