welke newsserver
2004-09-01 09:27:25 UTC
Welke newsserver kan ik nou het beste gebruiken, ik ben voornamelijk
geintresseerd in een aantal nieuwsgroepen microsoft(excel, access
nederlandstalig).
In de draadloze netwerken groepn en de voetbal nieuwsgroep.
Via news.planet.nl heb ik ze allemaal maar werkt me te traag, ik zou
graag wat anders hebben.
fb1.euro.net gebruik ik ook maar daar mis ik de excel groepen weer,
dus das ook minder.
Iemand een idee?

(belachelijk da tik het moet vragen, want planet moet gewoon voor een
fatsoenlijke news server zorgen, die gewoon snel werkt)

BVD

Rob
Erpeet
2004-09-01 10:48:11 UTC
Post by Rob
(belachelijk da tik het moet vragen, want planet moet gewoon voor een
fatsoenlijke news server zorgen, die gewoon snel werkt)
BVD
Rob
Anders de andere nieuwsserver van planet : nova.planet.nl proberen.

Groet, Erwin.

---
Annet
2004-09-01 20:37:25 UTC
Ja dat gaat tenminste lekker vlot :-(
Ik heb dit advies eerder opgevolgd en heb nu naast mijn traagwerkende
news server een ultra traag werkende news server.

Groet
Annet
Arno
2004-09-01 18:05:10 UTC
news.microsoft.com

Hier tref je alle groepen zoals microsoft.public.nl.widowsxp, dus ook
nederlands talige
Gaat ook vele malen sneller dan news.planet of nova.
Rob
ronaldD
2004-09-02 01:46:45 UTC
Post by Rob
[...]
Ik heb hier geen antwoord op, maar ik wil wel zeggen dat ik drie jaar
geleden van Casema op ADSL van planet ben overgegaan omdat het bij Casema zo
ontzettend traag ging.
het enige dat daar nog een beetje lukte was de newsserver, waar we dan ook
flink aan het kankeren waren op het hele Casema gebeuren.
Nu heb ik dus al een tijd die vrij dure ADSL-comfort en werkt die newsserver
voor geen meter meer(ook niet om vier uur in de nacht).
Zijn er bij Planet ook bevoegde mensen die deze nieuwsgroep lezen????????.
Post by Rob
BVD
Rob
Erik
2004-09-15 16:27:08 UTC
Wat bedoelen jullie met traag ?
ik heb ca 15 groepen in mijn subscribed-lijstje staan, en die update
ik in pak em beet, 15 a 30 seconden.
Is dat traag ?

Er zijn tijden dat ier er wat langer over doet, maar niet vaak.
en een heel enkele keer lijkt ie down te zijn, maar ook niet vaak
Dus 15 a 30 sec. is wat ik ervaar.

vrgr
Erik