Mijn adsl verbinding gaat er opeens uit?
Griba01
2004-08-27 18:44:34 UTC
Ik heb een adslverbinding met een speedtouch modem voor meerdere
pcŽs en bij verschillende pcŽs gaat de verbinding eropeens uit waar
licht dit aan?
Omgeving Nijmegen zit ik.
Zo zit je er een paar minuten op en zo wordt ik eraf getrapt.

Griba01

Posted with NewsLeecher v1.0 beta 25
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet
ManDrake
2004-08-28 07:12:20 UTC
Post by Griba01
[...]
Bij mij valt ie ook op willekeurige momenten eruit. Ik weet niet of dit ligt
aan de 20m telefoonkabel tussen splitter en modem...
Kiwiman
2004-08-28 21:32:00 UTC
On Sat, 28 Aug 2004 09:12:20 +0200, "ManDrake"
Post by ManDrake
Post by Griba01
Ik heb een adslverbinding met een speedtouch modem voor meerdere
pc´s en bij verschillende pc´s gaat de verbinding eropeens uit waar
[...]
Ook ik heb een ADSL-verbinding met Speedtouch Modem en 20 meter kabel.
Hier echter geen last. Omgeving Apeldoorn.