Att.Pascal: geen headers in alt.music.beach-boys
yep!
2004-10-23 08:02:58 UTC
Hoi Pascal,
Ik krijg al enkele dagen geen nieuwe headers meer binnen van
alt.music.beach-boys, zowel op news.planet.nl als op text.nova.nl. Op
news.easynews.com echter wel. Probleem dus bij Planet ?! Graag een reaktie,
en alvast bedankt .

yep!
yep!
2004-10-23 08:32:19 UTC
Post by yep!
[...]
Ik zie 747 headers op dit moment staan waaronder postings van de
afgelopen dagen.
--
Groet,
Pascal

*update* Stom van me ! Ik heb inmiddels met Agent gekeken op news.planet.nl
en daar staan de headers inderdaad wel ! Ik was zowat vergeten dat er nog
andere readers zijn dan NewsRover....

Greetz,
yep!